poniedziałek, 1 lutego 2016

Słowem wstępu

Witam wszystkich bardzo, bardzo serdecznie.
Nadszedł ten oto moment, gdy zadecydowałam o powstaniu swego bloga - a raczej bloga poświęconego mojej twórczości. Dość mozolnie mi to szło - nie ukrywam ;) Brak czasu, zamówienia, remont - wszystko to przełożyło się na spore opóźnienia. Ale - nie uprzedzałam, nie obiecywałam, zresztą - cały ów zamysł nie był nikomu przecież zdradzany.

Nie zamierzam traktować tego miejsca jako tylko autoreklamy - myślę, że ma on przede wszystkim zachęcać do wzięcia za ołówek, do artystycznego myślenia i nabywania oraz wypracowywania umiejętności. Także szykują się tutoriale, wskazówki, jak rysować (choć tłumaczenie nie jest moją mocną stroną - postaram się nadrobić obrazkami z cyklu "krok po kroku") oraz masa inspiracji. Przynajmniej taki mam zamysł i mam nadzieję, że bez większego trudu obietnice przemienię w czyny ;)

Zapraszam do regularnego odwiedzania, a na wstępie zaprezentuję kilka moich prac ;)

        

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz